Collage congres Doe 't zelf

Meer dan 150 deelnemers bij congres Citymarketing

Op 25 juni 2018 kwamen meer dan honderdvijftig Amersfoortse ondernemers, studenten en marketingmedewerkers bij elkaar. De Hogeschool Utrecht, locatie Amersfoort, stond de hele maandagochtend in het teken van kennisdeling. Stichting Citymarketing Regio Amersfoort organiseerde het congres ‘Doe ’t zelf’, met inspiratietalks en workshops over (online) marketing.

Citymarketing Amersfoort organiseerde dit evenement om Amersfoortse ondernemers met elkaar te verbinden én hen nieuwe inzichten mee te geven op het gebied van marketing. Inzichten die direct toepasbaar zijn in de organisatie.

In de schoolbanken

De deelnemers schoven in de schoolbanken om te luisteren naar inspirerende presentaties van Amersfoortse ondernemingen, zoals Picnic, IKEA Amersfoort en Rock City Brewing. Daarna konden ze kiezen tussen praktische workshops over bijvoorbeeld social media, contentmarketing en online beïnvloeding. De deelnemers waren gedreven om nieuwe dingen te leren en kregen bij de workshops tips en antwoord op hun vragen rondom online marketing. Tijdens de lunch was er uitgebreid de ruimte om te ontmoeten en netwerken.

Doe ’t zelf, doe ‘t samen

Citymarketing Amersfoort organiseerde dit congres in samenwerking met de HU Amersfoort en KOPPEL’T, het onderwijsbedrijf van MBO Amersfoort. Net als in deze samenwerking, hoopt de organisatie dat de deelnemers van het congres na deze inspirerende bijeenkomst ook samenwerken om de stad en regio nóg beter op de kaart te zetten.

De titel is ‘Doe ’t zelf’, de conclusie is: doe het vooral samen!

Workshop Martin van Kranenburg

Workshop over online beïnvloeden door Martin van Kranenburg