Op woensdag 10 april organiseerden wij een levendige brainstormsessie in het Van der Valk Hotel Amersfoort-A1. Ongeveer 30 deelnemers uit de toeristische, culturele en horecasector waren hierbij aanwezig. Het doel van deze sessie? Gezamenlijk innovatieve ideeën bedenken om Amersfoort als ‘European City of the Year’ op de kaart te zetten en om bewoners uit de regio naar de stad te krijgen!

ENTHOUSIASTE DEELNEMERS

De aanwezigen waren ontzettend enthousiast en betrokken. De locatie droeg daar zeker aan bij: vanuit de SIXX Skybar kon iedereen genieten van het schitterende uitzicht van Amersfoort. Na een korte introductie  gingen de aanwezigen verdeeld in groepen aan de slag om hun ideeën vorm te geven. Bewapend met flipovers en pennen bedachten zij uiteenlopende ideeën om de Keistad te promoten. Van het realiseren van speciale hotelarrangementen tot het ontwikkelen van interactieve stadsroutes: de sessie liep over van de creativiteit!

VERVOLGSTAPPEN

Dankzij de vele interessante ideeën en het enthousiasme van de aanwezigen zijn wij enorm gemotiveerd om in samenwerking met hen aan de slag te gaan met deze campagne. De komende maanden zullen alle partijen, zowel individueel als gezamenlijk,  deze ideeën verder uitwerken en toepassen. De hele zomer lang wordt Amersfoort zowel regionaal als landelijk extra onder de aandacht gebracht. Blijf op de hoogte via onze kanalen voor de laatste updates en evenementen.

Voor iedereen bij Citymarketing is het duidelijk: samenwerking is de sleutel tot het verrijken en promoten van onze prachtige stad Amersfoort!