Citymarketing viert samenwerking met Persgroep Nederland

Deze week viert Citymarketing Amersfoort de eenjarige samenwerking met de Persgroep Nederland. Sinds november 2015 levert Citymarketing Amersfoort iedere week een volledige pagina aan ter publicatie. In de AmersfoortNu, LeusdenNu, SoestNu en NijkerkNu staat een overzicht met tips voor evenementen, een UITladder met concerten en films en andere redactionele content. Femke van Dinther, contentproducer bij Citymarketing, levert wekelijks de pagina aan. “De pagina in de krant bereikt 131.000 huishoudens. Het is merkbaar dat de pagina goed wordt gelezen, zo hebben we steekproefsgewijs gekeken naar de URL’s in de krant in combinatie met het online bezoek. Het bezoek via de directe URL’s blijkt op de dagen van publicatie verhoogd te zijn. Dat is positief nieuws! En het is natuurlijk leuk om te merken dat de content die ik schrijf goed gelezen wordt.”
De samenwerking tussen Citymarketing en de Persgroep Nederland wordt doorgezet.

Bekijk de krant online.

1 2 3

1 reactie op Citymarketing viert samenwerking met Persgroep Nederland

De reactiemogelijkheid is gesloten.