FACEBOOKPAGINA AMERSFOORT ALS VOORBEELD GENOEMD OP FRANKWATCHING

Goede content is essentieel voor het bereiken van je doelgroep. Het is immers belangrijk om op te vallen in de informatiestroom die dagelijks op mensen afkomt. De website Frankwatching (meer dan 300.000 unieke bezoekers per maand) kwam met een overzicht van belangrijke ingrediënten voor goede content, waarbij de Facebookpagina van Citymarketing Amersfoort wordt genoemd én geroemd.

De video over het buitenlandgevoel van regio Amersfoort is volgens Frankwatching een goed voorbeeld van content met emotie. En emotie is een belangrijk ingrediënt, want: “lukt het je om met je content de lezer of kijker te raken, dan wordt deze vaker gedeeld. De video maakt Amersfoorters trots op hun stad en dat trekt dagjesmensen en toeristen aan.”

Dat Citymarketing Amersfoort met deze content mensen weet te raken, blijkt wel uit de statistieken. De video is meer dan 50.000 keer bekeken. Maar liefst 255 personen deelden de video met hun eigen vrienden en ruim 460 personen waardeerden die met een vind-ik-leuk.

Frankwatching

1 reactie op FACEBOOKPAGINA AMERSFOORT ALS VOORBEELD GENOEMD OP FRANKWATCHING

De reactiemogelijkheid is gesloten.