MEER KENNIS EN INZICHT

Afgelopen jaar zijn we gestart met de introductie van het Culturele Doelgroepenmodel. De resultaten zijn nu gedeeld met alle deelnemers! 

Alle deelnemers die zich hebben aangesloten bij het model hebben hun persoonlijke rapport ontvangen met daarin alle geanalyseerde data voortkomend uit hun aangeleverde postcodebestand. Met daarin erg bruikbare informatie over de doelgroepen die zij nu al bereiken, nog kunnen bereiken en een benchmark met de stad Amersfoort, de provincie Utrecht en Nederland als geheel. Hele nuttige informatie om je doelgroep uit te breiden of te versterken.

Voorbeeldpagina uit zo'n analyserapport:

 

Naast een persoonlijk analyserapport hebben de instellingen ook de Amersfoortse brochure ontvangen met achtergrondinformatie en gegevens over de specifieke doelgroepen, een interactief dashboard en de mogelijkheid om met Citymarketing een persoonlijk gesprek aan te gaan over de resultaten en wat Citymarketing daarin adviseert en voor de instelling kan doen.

Lees hier meer over hoe het Culturele Doelgroepenmodel werkt.

Wil jij als instelling ook aansluiting bij het Culturele Doelgroepenmodel? Laat het ons weten via citymarketing@amersfoort.nl