Dit jaar brengt Citymarketing de rijke militaire geschiedenis van Amersfoort tot leven met het speciale themajaar Amersfoort Garnizoensstad. Als initiatiefnemer werken we samen met partners en de gemeente om deze bijzondere kant van Amersfoort zichtbaar te maken.

Om het themajaar onder de aandacht te brengen bij bewoners en bezoekers, zetten we niet alleen in op online communicatie, maar ook op print. Dankzij een fijne samenwerking met De Stad Amersfoort verschijnt er een full-color pagina in de Zomerspecial. Deze special, met een oplage van 66.500 exemplaren, wordt de special als bijlage bij De Stad Amersfoort, Stad Nijkerk en Leusder Krant huis-aan-huis verspreid in de hele gemeente Amersfoort.

Op de pagina lichten we vier bijzondere locaties en activiteiten uit die elk op hun eigen manier bijdragen aan onze militaire geschiedenis: de Militour-fietsroutes, het Cavaleriemuseum, het Belgenmonument en de Juliana van Stolbergkazerne. Deze plekken zijn waardevolle partners binnen het themajaar, dat draait om bewustwording, betrokkenheid en het trekken van bezoekers naar de stad.

Meld jouw (garnizoen)activiteit aan!

De Amersfoort Garnizoensstad campagne wordt gevuld met activiteiten met dank aan de vele culturele instellingen en ondernemers die hun activiteiten bij ons hebben aangemeld. Wil jij jouw evenement of activiteit ook onder de aandacht brengen? Meld het dan aan in de Uitagenda!

Meld aan!