Citymarketing heeft een Amersfoortse pagina op Holland.com gerealiseerd. Bezoekers uit binnen- en buitenland krijgen op deze veelbezochte website volop inspiratie voor een ideaal dagje uit in de Europese stad van het jaar.

Leven als een local
De webpagina staat vol met uiteenlopende tips. Zo kunnen bezoekers 'in de schoenen van een Keientrekker' stappen met informatie over de geschiedenis van de stad, rondvaarten van de Waterlijn of stadswandelingen met Gilde Amersfoort. Ook de culturele instellingen, zoals het museum-, theater- en uitgaansaanbod van Amersfoort komen uitgebreid aan bod.

Groene tips
Naast het cultuuraanbod staat ook duurzaamheid hoog in het vaandel. Zo lichten we op de pagina diverse 'groene tips' uit. Deze gaan o.a. over het culinaire (vegan) aanbod, maar ook over de omringende nationale parken. Bezoekers worden aangemoedigd om op actieve wijze, bijvoorbeeld met onze steproute, de stad en het landschap te ontdekken.

Buiten de gebaande paden
Tijdens het maken van content voor Holland.com streefde Citymarketing ernaar om verder te kijken dan de gebruikelijke namen. Op de pagina vind je daarom ook tips over verborgen parels en (stads-)gebieden, zoals de Kamp, De Nieuwe Stad, de Wagenwerkplaats en Kattenbroek. 

Internationaal
De website Holland.com is zeer populair onder toeristen. Naast een Nederlandstalige webpagina is de site ook beschikbaar in het Engels, Frans en Duits. 

 Klik op de foto om naar de Amersfoortse pagina op Holland.com te gaan.