Citymarketing Amersfoort steeds meer actief op TikTok

Een half jaar geleden is Citymarketing Amersfoort actief geworden op TikTok. Dit nieuwe platform is één van de meest groeiende apps. TikTok is een sociale media-app waarmee je korte video’s kunt maken en delen. Door middel van advertenties zorgt Citymarketing Amersfoort voor een groter bereik.

CAMPAGNEPAGINA WAT IS TIKTOK?

De TikTok video’s zijn zowel een aansluiting op de blogs, als hele nieuwe video’s met nieuwe onderwerpen. De doelgroep van TikTok is vooral jong volwassenen en ook de manier waarop mensen de app gebruiken is anders dan een Facebook of Instagram. Zo scrollen mensen erg snel door en willen ze korte, pakkende video’s zien. Dit zorgt ervoor dat er weer net andere content op geplaatst kan worden.

KORTE VIDEO’S

De afgelopen tijd heeft Citymarketing Amersfoort vooral ingespeeld op grote evenementen, activiteiten en meer. Bekijk bijvoorbeeld de laatste TikTok over de leukste bierbrouwerijen en cafés waar je een biertje kunt doen.

SAMENWERKING STUDENTEN MBO AMERSFOORT

Aankomende tijd zullen opnieuw studenten van MBO Amersfoort content maken voor het @tijdvooramersfoort TikTok account.

Neem een kijkje op ons kanaal.