Amersfoort vierde van 10 tot 12 oktober het 25-jarig jubileum van ATMosphere tijdens een speciale editie van Blauwdruk. Het makerscollectief bestaande uit Antal, Thijs en Marisja, werken al een kwart eeuw op het snijvlak van kunst, architectuur en technologie. Voor deze mijlpaal brachten zij jonge en ervaren Amersfoortse kunstenaars samen om de stad op innovatieve wijze kleur te geven.

Vanuit Citymarketing Amersfoort hielpen we mee om het 25-jarig jubileum van ATMosphere onder de aandacht te brengen. Niet met één enkele actie, maar strategisch verspreid over meerdere momenten en kanalen. Van nieuwsbrief tot buitenreclame, van artikelen tot social media.

ATMosphere kreeg een eigen pagina in de Uitagenda, die via diverse kanalen onder de aandacht werd gebracht. De Tijd voor Amersfoort- nieuwsbrief, met ruim 12.000 abonnees, leverde ongeveer 100 unieke kliks naar deze pagina op. Daarnaast kreeg ATMosphere een plek bij 'Niet te missen' in het Uitmagazine (oplage 110.000)

Verder was het jubileum zichtbaar op meer dan 40 digitale schermen verspreid door de binnenstad van Amersfoort. Het verdiepende artikel over Antal, Thijs en Marisja en hun samenwerking van 24 jaar werd gepubliceerd op Wij Amersfoort en als krantenartikel in het AD Amersfoortse Courant.

Meer dan vieren alleen

Bij Citymarketing Amersfoort geloven we in de kracht van doorlopende en veelzijdige communicatie. Door ATMosphere via verschillende kanalen onder de aandacht te brengen, zorgen we voor een breed bereik en een sterk verhaal. Dit past perfect bij onze missie om creativiteit te stimuleren, jong talent een podium te bieden en de betrokkenheid binnen de stad te vergroten. Met onze strategische inzet dragen we bij aan het zichtbaar maken van culturele initiatieven en het versterken van Amersfoorts levendige en creatieve gemeenschap.