Vandaag verschijnt de nieuwe editie van het Uit in Amersfoort-magazine. Dit inspirerende magazine, een initiatief van Citymarketing Amersfoort, brengt inwoners en bezoekers op de hoogte van het rijke culturele, culinaire en evenementenaanbod in onze stad. Met een bereik van meer dan 100.000 mensen is het dé gids om lokaal cultuurbezoek en een bruisende binnenstad te stimuleren.
In de februari-maart editie vinden lezers volop inspiratie: van Valentijnstips en de beste high tea-locaties tot alles wat je moet weten over carnaval in Hoogland. Daarnaast is er uitgebreid aandacht voor de agenda’s van Amersfoortse musea, theaters en poppodia.
Zichtbaarheid bij inwoners én bezoekers
Het magazine wordt met een oplage van 90.000 stuks verspreid als bijlage van De Stad Amersfoort en is daarnaast gratis verkrijgbaar op zo’n 200 locaties in de regio, zoals horecagelegenheden, culturele instellingen, hotels en supermarkten. Bovendien ontvangen 1.700 abonnees het magazine iedere twee maanden thuis. Dankzij deze brede distributie bereikt het magazine niet alleen inwoners van Amersfoort, maar ook bezoekers en toeristen.
Samenwerking als sleutel
Voor deze editie werkten we samen met een breed scala aan partners. Onder andere culturele instellingen als De Lieve Vrouw, Flint, FLUOR, de Veerensmederij, Bibliotheek Eemland en de Volksuniversiteit Amersfoort leverden een bijdrage, evenals evenementenorganisatoren zoals City Trail Amersfoort en Carnavals Stichting De Eemschuumers. Ook lokale ondernemers, zoals Velvet, kregen de ruimte om hun verhaal te delen.
Carnavalsoptocht Hoogland
Word een beetje verliefd…op Amersfoort
Uit in Amersfoort is vanaf vandaag gratis beschikbaar op diverse locaties en online te lezen. Zelf een plekje in het Uitmagazine? Neem contact met ons op om jouw evenement, zaak of verhaal te delen in een toekomstige editie en draag bij aan het succes van onze gezamenlijke missie. Mail naar: citymarketing@amersfoort.nl
Velvet, linker foto door Nico Brons