Tijdens het Keistad Fietsfestival stond Amersfoort opnieuw in het teken van fietsen, bewegen en ontdekken. Citymarketing Amersfoort werkte samen met de organisatie om het festival op de kaart te zetten bij een breed publiek - van bewoners tot bedrijven.

Via verschillende communicatiekanalen droegen we bij aan de zichtbaarheid van het festival. Zo kreeg het een mooie plek in het festivaloverzicht van het Uitmagazine (oplage 110.000), was het twee weken lang te zien op meer dan 40 digitale schermen door de hele stad, en werd het opgenomen in de Tijd voor Amersfoort nieuwsbrief, met een bereik van ruim 12.000 abonnees.

Ook op social media werd het festival onder de aandacht gebracht. Op het LinkedIn-kanaal van Amersfoort Business werden lokale bedrijven uitgenodigd mee te doen aan het Fietsfestival. De post werd goed ontvangen en leidde tot enthousiaste reacties van ondernemers en medewerkers.

Citymarketing leverde daarnaast een bijdrage aan het programmaboekje van het festival met een advertentie vanuit Wij Amersfoort.

De samenwerking met de organisatie van het Keistad Fietsfestival sluit goed aan bij onze ambitie om van Amersfoort een stad te maken die uitnodigt tot een actieve levensstijl. Samen met sportieve en maatschappelijke partners zetten we stappen richting een vitalere stad!