Hoe zet je LinkedIn het beste in voor het genereren van funding (sponsoren, subsidies)? Hoe behaal je (landelijke) aandacht voor je evenement? Waarom een LinkedIn-bedrijfspagina? Hoe bepaal je je doelgroep bij een LinkedIn-advertentie? Hoe werkt InMail? En wat is het nut van een hashtag in je post?

Al deze vragen en meer werden beantwoord tijdens de LinkedIn workshop voor evenementenorganisatoren, toeristische en culturele partners! Op initiatief van Hidde Bijl (Gemeente Amersfoort) en Maurice van de Brug (Citymarketing Amersfoort).

CONNECT WITH US ON LINKEDIN

Doel van de LinkedIn workshop: bewustwording bij evenementenorganisatoren, toeristische en culturele partners; hoe LinkedIn kan bijdragen aan de promotie van o.a. (culturele) evenementen voor awareness, subsidies, sponsoren, leden en funding.

INSPIRATIE VOOR CULTURELE & TOERISTISCHE PARTNERS

Enthousiaste deelnemers van de LinkedIn workshop waren:Flint, Fluor en culturele festivalsSeptember Me en Musica Mundo (groep 1) & MusiomAmersfoort Business TeamGilde AmersfoortHotel de Tabaksplant, Museum FlehiteBerghotel en de Observant (groep 2). Zij hebben veel inspiratie gekregen om zelf aan de slag te gaan met LinkedIn.