Ieder kwartaal verzorgt Citymarketing Amersfoort een publicatie in 'OnderNamen'. Dit tijdschrift staat vol inspirerende ondernemersverhalen en is het zakelijke platform van Midden-Nederland. Het thema voor deze editie van OnderNamen is 'cybersecurity'.

In samenwerking met het Amersfoort Business Team is Citymarketing op zoek gegaan naar een geschikt interview. De keuze is gevallen op Cyberchef. Deze samenwerking tussen de gemeente Amersfoort en het ROC Midden-Nederland is ontstaan om MKB'ers te wijzen op hun digitale weerbaarheid en om studenten praktijkervaring op te bieden. De studenten gaan op bezoek bij het aangemelde bedrijf en voeren daar een veiligheidsscan uit. Op basis daarvan brengen zij een op maat gemaakt advies uit.

Voor het interview spraken Citymarketeers Thomas van Waardenburg en Chanou van Kalleveen af met Anthonie Drenth, Adviseur digitale weerbaarheid bij de gemeente Amersfoort, en Marc Willemsen, teamcoördinator ICT-Lyceum bij ROC Midden-Nederland.

Benieuwd naar het artikel? Lees het hier!