De online wereld verandert snel en dat vraagt iets van organisaties. Vanuit die gedachte organiseerde Citymarketing Amersfoort op dinsdag 16 december een inspirerende workshop voor partners. Onder leiding van marketingexpert Martin van Kranenburg doken zo’n twintig deelnemers in de wereld van AI, generatieve zoekmachines en nieuwe manieren van online zichtbaarheid.
Concrete handvatten en nieuwe energie
De workshop ‘Van SEO naar GEO’ liet zien hoe online gedrag verschuift van bovenaan de zoekresultaten in Google staan, naar gevonden worden in generatieve zoekmachines (bijvoorbeeld van Chat GPT of Google AI Overviews). Wat betekent dat voor de zichtbaarheid van organisaties én van de stad Amersfoort?
De deelnemers - ondernemers, culturele instellingen en andere partners - gingen naar huis met praktische tips, frisse inzichten en vooral: motivatie om ermee aan de slag te gaan. De aansluitende borrel in het KAdECafé zorgde voor nieuwe ontmoetingen en versterking van het netwerk.
Kennisdeling en samenwerking
Deze bijeenkomst is een goed voorbeeld van hoe wij onze expertise inzetten om partners te versterken en zo bij te dragen aan de profilering van Amersfoort. We danken Martin van Kranenburg voor zijn inspirerende expertise en de aanwezige partners voor hun enthousiasme.
![]()