In februari en maart richt Stichting Citymarketing Amersfoort haar pijlen op het uitlichten en stimuleren van talent(ontwikkeling). Eén van de beste plekken om creatieve vaardigheden in Amersfoort te ontplooien, is bij Scholen in de Kunst. Met hun brede aanbod van lessen en cursussen zijn ze een belangrijke spil in het lokale web.  

Op TijdvoorAmersfoort.nl komt het aanbod van Scholen in de Kunst op verschillende plekken terug. Zo zijn ze te zien op onze Workshop-pagina en op de nieuwe pagina over muziekscholen in Amersfoort. Bij Scholen in de Kunst kunnen kinderen door middel van workshops op een actieve manier kennismaken met kunst en cultuur. Deze workshops worden uitgelicht binnen de kidscampagne.

Talentinterview Uitmagazine

Bij creatief talent kun je onder andere denken aan disciplines als zang, muziek en dans. Of allemaal, in het geval van multi-talent Estrella Smith. Al sinds haar tweede jaar volgt zij lessen bij Scholen in de Kunst. In het Uitmagazine vertelt Estrella hoe deze kunstlessen haar gevormd hebben.

Je leest het interview hier.

Nanda de Geus (communicatie & marketing Scholen in de Kunst): "Dankzij het Citymarketing-team kunnen we dit soort verhalen verder verspreiden. Kunsteducatie én participatie maakt het leven mooier (en dat mag best gezien worden)."

Abricampagne 'Volg een les of cursus'

Estrella is ook te zien op een poster van de nieuwe abricampagne rondom talent. Deze zal in week 9 en 10 in bushokjes door heel Amersfoort hangen.

Deze video al gezien?

Citymarketing maakte in september een speciale video als lancering van het nieuwe culturele seizoen. Ook in deze videocampagne straalde Scholen in de Kunst met hun lessen.