Met 3FM Serious Request in Amersfoort staat onze stad in het middelpunt van de belangstelling. Om dit momentum optimaal te benutten, adverteert Citymarketing Amersfoort in de laatste twee weken van december én in de eerste week met een radiocommercial op 3FM.

In deze periode is de commercial vier keer per dag te horen (in totaal 88 keer) en heeft het een bereik van naar schatting 325.000 mensen. Met een echte 'oorwurm' promoten we de website Tijd voor Amersfoort. Deze site geeft het volledige aanbod van Amersfoort weer en sluit goed aan bij de 3FM doelgroep (25-45 jaar). De luisteraars zullen de commercials gemiddeld 5,9 keer horen. 

De reclame is opgenomen bij Studio FCG met medewerking van Bernard van Gellekom. In de commercial horen we naast Citymarketingmedewerker Thomas van Waardenburg ook de twee Amersfoortse zangeressen Emily Hill (Emmelien Hilbers) en Aurelia Wurfbain van de band Bricked Out. 

Benieuwd naar de commercial? Beluister 'm hier!