Bij Koppel’t voeren ambitieuze studenten van MBO Amersfoort, onder begeleiding van vakprofessionals, marketing- en communicatie-activiteiten uit. Citymarketing Amersfoort werkt graag samen met jong talent uit de regio en werd door de organisatie geKoppel’t aan twee enthousiaste groepen studenten. Zij gaan de komende weken met het TikTok-account van Tijd voor Amersfoort aan de slag.

Een nieuwe periode binnen het schooljaar van de MBO studenten is aangebroken. Sinds deze week zijn zij gestart bij Koppel’t. Hier liggen weer allerlei opdrachten voor hen klaar van diverse opdrachtgevers. Om te kijken voor welke opdrachtgever de studenten aan de slag konden gaan, moesten zij een pitch voorbereiden. Uiteindelijk gaan Brooklyn, Bowy, Ischa, Sanne, Merel, Evy en Micky voor Citymarketing Amersfoort op pad. Zij gaan binnenkort toffe content voor ons maken voor op TikTok.

Presentatie aan het team van Citymarketing over de content die gemaakt gaat worden

De TikTok-video’s zijn gericht op kunst & cultuur, ontdekken, winkelen en horeca. Deze onderwerpen staan ook centraal op onze website. Zo houden we consistentie in onze uitingen via diverse kanalen. Benieuwd naar wat deze toppers gaan creëren? Houd dan ons TikTok-account de komende weken goed in de gaten.