Samen werken aan een vitaal stadshart

We zorgen voor een stad met een hart: een toekomstbestendig centrum van Amersfoort als ideale ontmoetingsplek voor bewoners en bezoekers, met alle faciliteiten die daar bij horen.
 

Met de Tijd voor Amersfoort campagne en het Uitmagazine zetten we het winkel- en uitgaansaanbod op de kaart in zowel de eigen regio als bij (inter)nationale toeristen. We richten ons op de doelgroepen die een meerwaarde hebben voor de stad, de ondernemers en de instellingen. Cultuur, uitgaan en winkelen worden verbonden, zodat het publiek méér van de stad ontdekt dan enkel de bekende winkelstraten of horecapleinen.

Collectieve marketingcampagnes

Met de Tijd voor Amersfoort campagne bereiken we wekelijks meer dan 250.000 personen met het actuele aanbod. Dit doen we door middel van een website, e-mailmarketing, social media, het Uitmagazine, advertenties in kranten en out-of-home media.

Door collectieve marketingcampagnes brengen we het verhaal van ondernemers en cultuurinstellingen onder de aandacht. In 2025 ontwikkelden we bijvoorbeeld een multichannel-campagne voor het Mooierplein. Het resultaat? Meer bekendheid voor dit unieke winkelgebied en de bevlogen ondernemers die er actief zijn.

Ook een (collectieve) marketingcampagne opzetten voor jouw deelgebied? Neem contact met ons op.

Lees verder
Meer over het Mooierplein

Uit in Amersfoort-magazine

Jaarlijks verschijnen er zes edities van het Uit in Amersfoort-magazine — boordevol winkeltips, horecavoorstellen en het rijke culturele aanbod van de stad. Het bereik groeit snel: inmiddels telt elke editie 110.000 magazines (+10%), zijn er meer dan 2.750 abonnees (+25%) en is het magazine te vinden op 230+ locaties (+15%). Dankzij bijdragen van theaters, podia, binnenstadondernemers, festivals en de gemeente blijft het magazine mogelijk.

Lees verder
Meer over het magazine

Het laatste nieuws over ons vitale stadshart

 

 

Het beste en nieuwste van Amersfoort - Onze populaire, doorlopende campagnes

'Als het in de Tijd voor Amersfoort nieuwsbrief staat, zijn veel inwoners op de hoogte.'

Marike de Meester, Gebiedsmanager De Nieuwe Stad

Lees verder