Citymarketing Amersfoort is een verbinder

Citymarketing is de verbinder tussen de programmeur, maker en consument van cultuur. Citymarketing promoot het volledige cultuuraanbod van Amersfoort, waaronder exposities, evenementen, optredens en voorstellingen van onze culturele partners. Via de UITagenda van de campagne Tijd voor Amersfoort kan het publiek het complete cultuur- en uitgaansaanbod vinden. 

 

 

Nieuws over cultuurpromotie

Uit in Amersfoort-magazine

Of je nu last-minute zoekt wat er vanavond te doen is of je maand al wil vol plannen. In het tweemaandelijkse Uitmagazine vind je de beste evenementen, toffe exposities en nieuwste restaurants.

Lees verder
Lees het magazine
“Dit jaar organiseren we de allereerste editie van TAPT Festival in Amersfoort. Het is altijd spannend om te zien hoe zo'n eerste editie ontvangen wordt in een nieuwe stad. De samenwerking met Tijd voor Amersfoort voelde daarin meteen heel goed: tof, lokaal platform dat qua uitstraling en doelgroep heel goed past bij TAPT. Samen hebben we een mix van media-uitingen gevonden om het festival op een leuke en passende manier onder de aandacht te brengen.”

- Aniek van Rooijen, Communicatie TAPT Festival

Lees verder