Op 4 en 5 april 2021 vierden we Pasen in Amersfoort. Met Connecting Lights zorgden de culturele instellingen het gehele paasweekend voor online entertainment bij de inwoners van de stad. Ook de Amersfoortse horeca pakte uit en kwam met allerlei lekkere hapjes, zodat Amersfoorters thuis van de paasdagen een feestje konden maken. Om de paasacties van onze horeca-helden te bundelen, heeft Citymarketing Amersfoort een oproep via Facebook en Instagram geplaatst. Het resultaat? Drie vrolijke paasblogs!

De blogs over paaslekkernijen, -brunches en -diners zijn gepromoot via onze kanalen. Amersfoorters kregen op deze manier leuke tips binnen en konden op deze manier lokale ondernemers steunen.

De promotie liep onder andere via Facebook (42.000 volgers) en Instagram (17.000 volgers). Daarnaast zijn de blogs meegenomen in een speciale editie van de Tijd voor Amersfoort e-mail. Deze e-mail zat in het postvakje van 11.500 abonnees en zorgde voor het ultieme lente- en paasgevoel. Ook is er een paaspagina voor de huis-aan-huiskrant gemaakt.

In totaal zijn de blogs maar liefst meer dan 7500 keer gelezen. Benieuwd naar de blogs? Hier vind je ze terug:

  

Citymarketing Amersfoort is continu bezig om de stad op de kaart te zetten bij het grotere publiek. Ook voor andere feestdagen (zoals Koningsdag en Moederdag) gaan we weer leuke content creëren. Wil jij als ondernemer hier ook in worden meegenomen? Stuur ons dan een mail via citymarketing@amersfoort.nl.