Cultureel Amersfoort en Citymarketing lanceren campagne ‘We Mogen Weer 033’

Het culturele hart van Amersfoort gaat weer kloppen. We mogen weer! Maar wat precies? De culturele instellingen en Citymarketing Amersfoort brengen het in kaart met de campagne ‘We Mogen Weer 033’. Nu de coronamaatregelen versoepeld worden, gaat ook de cultuursector geleidelijk open. Maar hoe, wanneer en onder welke voorwaarden? Om meer duidelijkheid te geven, is de gezamenlijke opstartcampagne ‘We Mogen Weer 033’ bedacht. Het initiatief is ontstaan vanuit de Growth Hacking samenwerking met de marketeers van de culturele instellingen en de citymarketeers.

de handen ineen slaan

Deelnemers aan deze campagne: Mondriaanhuis, Kunsthal KAdE, De Lieve Vrouw, Bibliotheek Eemland, Flint, Dierenpark Amersfoort, Scholen in de Kunst, Flint, Holland Opera, Kultlab, Nieuwe Erven, FLUOR en Citymarketing Amersfoort.

Cultureel Amersfoort ontwaakt

We mogen stap voor stap weer dansjes wagen, zingen en toneelspelen. We mogen ons weer verwonderen bij tentoonstellingen, genieten van de dierentuin en wegzwijmelen bij de mooiste films. Op de pagina: www.wemogenweer033.nl houden we jou op de hoogte van het stapsgewijs tot leven brengen van onze stad. Wat mag er al wel? En per wanneer en hoe mag dat dan? Keigaaf Amersfoort, geniet ervan!

de livegang

De campagnepagina: www.wemogenweer033.nl is op vrijdag 29 mei stipt om 11:00 uur live gegaan. Via de social media kanalen en nieuwsbrieven van alle deelnemers is de campagne groots gelanceerd. Er is een artikel geplaatst in het AD ,er is een artikel geplaatst in ONDERNAMEN  én de campagne is meerdere keren geplaatst in de huis-aan-huiskrant (o.a. De Stad Amersfoort). Zie onderstaand: