Nieuwe website, huisstijl én fotoshoot voor de Ondernemersvereniging Binnenstad Amersfoort

Citymarketing en de OBA (Ondernemersvereniging Binnenstad Amersfoort) werken nauw samen om de binnenstad van Amersfoort verder op de kaart te zetten! Zo is er onlangs door beide partijen een creatieve sessie georganiseerd met de gebieden van de binnenstad. Het doel van deze sessie: samen nadenken over de marketing van de verschillende gebieden en daarmee een sterkere profilering van de binnenstad als geheel. Lees hier meer over de creatieve sessie.

De OBA zorgt voor verbinding tussen alle deelgebieden in onze stad

Om ook de Ondernemersvereniging Binnenstad Amersfoort nog zichtbaarder te maken, heeft Maikel Gijzen (Centrummanager Amersfoort) de expertise van Citymarketing ingeschakeld. Wat begon met alleen een website-update, resulteerde in een volledige make-over. Inclusief nieuw logo:

Een persoonlijke benadering

De nieuwe website en foto’s dragen bij aan de persoonlijke benadering van Centrummanager Maikel en de OBA. Een laagdrempelig aanspreekpunt voor alle binnenstadondernemers. De OBA is een klassieke vereniging, maar spreekt liever over ambassadeurs, want alle binnenstadondernemers maken het hart van de stad kloppend vandaag en morgen! Lees hier meer over het OBA-ambassadeurschap.