15.000 abonnees voor wekelijkse nieuwsbrief over Amersfoort

De 15.000ste abonnee heeft zich ingeschreven voor de nieuwsbrief van Citymarketing Amersfoort. Zij ontvangen wekelijks de leukste activiteiten, evenementen en uittips uit de regio in hun inbox. We versturen de nieuwsbrief ‘Tijd voor Amersfoort’ al sinds 2011.

Meer abonnees, weergaven & doorkliks

Naast social media als Facebook en Instagram blijft e-mail een belangrijk kanaal voor Citymarketing Amersfoort. Het aantal abonnees blijft niet alleen groeien, de nieuwsbrief wordt ook steeds beter gelezen. In 2018 opende 45% van de abonnees de nieuwsbrief, tegenover 32% in 2016. Ter vergelijking: uit onderzoek blijkt dat in de reisbranche gemiddeld 30% van de verstuurde nieuwsbrieven wordt geopend.

Een deel (11%) van de mensen die de nieuwsbrief opent, klikt ook minimaal één keer door naar een evenement of artikel. Twee jaar geleden lag dit percentage nog op 7%. Dat is een stuk hoger dan het gemiddelde in de reisbranche (3%).

Benieuwd naar hoe de nieuwsbrief er ooit uit zag? Bekijk hieronder een ‘trip down memory lane’:

Links de nieuwsbrief in 2015, rechts de editie van januari 2019.