Veel aandacht in landelijke media na bekendmaking programma Koningsdag

Het programma van Koningsdag 2019 is vorige week op hoofdlijnen gepresenteerd. Op 27 april staat alles in het teken van ‘Wij, Amersfoort’. De bekendmaking zorgde voor veel aandacht voor Amersfoort in landelijke media. Citymarketing Amersfoort leverde hier ook een bijdrage aan.

Aandacht op televisie kwam er van onder meer Hart van Nederland, NOS, RTV Utrecht en 5 Uur Live. In dit laatste programma waren burgemeester Lucas Bolsius en poppenspeler Leo Petersen te gast. Citymarketing Amersfoort leverde RTL beelden die zij op de achtergrond konden tonen tijdens het gesprek over het Koningsdag-programma.

Ook werd over het programma geschreven in diverse kranten en tijdschriften, zoals Metro, AD (landelijk), Nederlands Dagblad, Libelle en Panorama. Natuurlijk was ook in diverse royalty-media te lezen welk programma Amersfoort de Koninklijke familie zal voorschotelen, zoals bij Blauw Bloed, Vorsten, Royalty Online en Royal Blog. Ook het tijdschrift Oranje Boven plaatste een artikel over Amersfoort, waarvoor Citymarketing hen van tips en foto’s heeft voorzien.

Citymarketing zorgde er eerder al voor dat Koningsdag in Amersfoort werd vermeld in het tijdschrift Lonely Planet en werkte mee aan publicaties van De Telegraaf die kort voor Koningsdag zullen verschijnen.