Nieuw e-mailsysteem voor onze nieuwsbrieven

Citymarketing Amersfoort heeft verschillende succesvolle nieuwsbrieven met in totaal meer dan 20.000 abonnees. Om met onze mailings nog beter aan te sluiten op zowel de behoefte van onze abonnees als onze behoefte om te blijven vernieuwen, zijn we onlangs overgestapt naar een gloednieuw e-mailsysteem. 

Bij online marketeers zit verandering en vernieuwing in het bloed. Zo ook bij Citymarketing Amersfoort, en hoe! We gaven dit jaar zowel de website voor Tijd voor Amersfoort als het YouTube-kanaal een make-over. Nu was het tijd voor onze nieuwsbrieven.

voordelen voor ons

Voor zowel ons als de lezer heeft de overstap voordelen. Zo is het nieuwe mailsysteem gebruiksvriendelijker aan onze kant. Daardoor kunnen we gemakkelijker zelf aan de knoppen draaien. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het maken van een nieuw design of het opzetten van A/B-testen. Ook hebben we meer data tot onze beschikking.

voordelen voor de abonnees

Doordat we gemakkelijker zelf kunnen testen en meer inzicht krijgen in de data, kunnen we ook beter optimaliseren. En daar ligt het voordeel voor de abonnees. We kunnen onze mailings zo nog beter laten aansluiten of de behoefte en het gedrag van onze lezers. En daar doen we het uiteindelijk voor. 😉

eerste nieuwe design

Qua design kreeg de mailing van Tijd voor Amersfoort als eerst een opknapbeurt. Dit zodat de nieuwsbrief naadloos aansluit bij het nieuwe design van de website.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ook voor onze andere campagnes zoals Amersfoort Business staan er nieuwe designs op de planning.