Succesvolle start kaartverkoop nieuwe programma De Lieve Vrouw

Voor de campagne Tijd voor Amersfoort werkt Citymarketing Amersfoort intensief samen met culturele instellingen en organisaties om het vrijetijdsaanbod van regio Amersfoort te promoten en het toerisme te bevorderen. In het eerste kwartaal van 2016 zijn er in totaal via de online communicatiekanalen van Citymarketing bijna 5 miljoen contactmomenten voor deze toeristische campagne gerealiseerd. Nog blijer dan met de goede cijfers en positieve effectmetingen, is Citymarketing met alle enthousiaste en positieve berichten van de partners van Tijd voor Amersfoort. Zo stuurde Theater De Lieve Vrouw onderstaand bedankbericht.

“Bedankt nog voor de aandacht die jullie hebben gegeven aan de golive van ons theaterprogramma …- in twee dagen tijd verkochten we meer dan afgelopen jaren in één maand. We zijn verguld te merken dat naast de ‘grote namen’ ook het nog prillere, maar o zo mooie aanbod, geliefd is onder onze bezoekers. Mogen we zeggen dat ons publiek, misschien wel het beste publiek, smaak heeft?” – Saskia Tuijp, Hoofd Publiciteit & Marketing