Amersfoortse advertenties te zien op NS-stations

In samenwerking met diverse Amersfoortse partners wordt geadverteerd op 184 digitale schermen op NS-stations in meerdere steden. Zo waren er al advertenties te zien voor de tentoonstelling ‘Maestro Van Wittel – Hollandse meester van het Italiaanse stadsgezicht’, is er nu een advertentie te zien van Proef Amersfoort en wordt binnenkort geadverteerd door de Dutch International Tango Week.

De advertenties komen 24 uur per dag iedere 3 minuten voorbij op digitale schermen in Amsterdam, Utrecht, Zwolle, Delft en Amersfoort. Het gemiddelde bereik op deze stations is volgens Exterion Media, dat de digitale schermen beheert, 170.000 contacten per week. Omdat het gaat om digitale schermen, kan er bewegend beeld op de schermen worden getoond.

Toen de advertenties voor de Van Wittel-tentoonstelling te zien waren, mailde Josephine Glazener, hoofd marketing bij Kunsthal KAdE, ons: “De digitale borden van Exterion zijn top! Ik zie ons vaak voorbij komen op Amsterdam Centraal (reis elke dag van Amsterdam naar Amersfoort en terug).”