Crossmediale aanpak van Citymarketing vergroot bekendheid van Bedrijvenpark Vathorst

Citymarketing Amersfoort en de afdeling Gronduitgifte van de Gemeente Amersfoort hebben de handen ineengeslagen om de naamsbekendheid van Bedrijvenpark Vathorst te vergroten. En de verkoop van de beschikbare kavels te stimuleren. Er is gekozen voor een crossmediale aanpak zodat de boodschap én de inzet van verschillende media/ kanalen elkaar versterken.

 
Citymarketing heeft twee artikels verzorgd voor het ondernemersmagazine OnderNamen. Daniel Dohnalek en Jeroen van den Berg van de gemeente Amersfoort (gronduitgifte / economie) vertellen over het DNA van dit bedrijventerrein. Met als doel de laatste beschikbare bouwkavels te verkopen. Bekijk ze hier en hier.

Bedrijvenpark Vathorst is meerdere keren geplaatst in de huis-aan-huiskranten (o.a. De Stad Amersfoort):

Er is een online kavelkaart gemaakt en geplaatst op www.bedrijvenparkvathorst.nl  om kavelpaspoorten te downloaden:

Bedrijvenpark Vathorst is prominent aanwezig op de homepage én in de navigatiebalk van: www.amersfoortbusiness.com. Het is meegegaan in de Amersfoort Business nieuwsbrieven ,op LinkedIn geplaatst en Google Ads en LinkedIn Ads worden ingezet.

Verder komt er nog een verkoopbord langs de A1 snelweg: