Bloggers en Instagrammers bezoeken Amersfoort: “Amersfoort, wat ben je mooi!”

Amersfoort is een ideale stad voor een korte vakantie. Niet alleen omwille van de vele monumenten, straatjes, grachten en subtiele details maar ook vanwege het predicaat ‘Beste Hotelstad’ (trivago). Om Amersfoort onder stedentrippers bekend te maken, nodigt Citymarketing Amersfoort ieder jaar bloggers en Instagrammers uit om de stad te bezoeken en te beleven. Dit weekend brachten Ensanne en Focus on Foodies een bezoek aan onze stad. 

Ensanne kwam naar Amersfoort voor een culturele trip, waar zij o.a. het Mondriaanhuis en de Koppelpoort bezocht. Focus on Foodies genoot van al het lekkers dat onze stad te bieden heeft, o.a. bij SEM, Sla en Meer en Lepeltje Lepeltje. Beide bloggers schrijven binnenkort verschillende artikelen over hun bezoek aan Amersfoort. De artikelen worden gepubliceerd op www.focusonfoodies.nl en www.ensannereist.nl.

EnSanne

Influencer marketing voor Amersfoort

Waarom Citymarketing Amersfoort voor deze vorm van Influencer Marketing heeft gekozen? Dennis Sille (citymarketeer) licht toe: “Door stedentrip-experts het verhaal van Amersfoort te laten vertellen, bereiken we veel mensen. De bloggers en Instagrammers hebben vaak al meerdere duizenden fans die dagelijks hun website, E-nieuwsbrief, Facebook en Instagram in de gaten houden. Door beeldende verhalen via o.a. bloggers te verspreiden, willen we mensen inspireren voor een bezoek aan Amersfoort.”

Andere samenwerkingen met bloggers

Citymarketing Amersfoort heeft al samengewerkt met Hotelspecials, Moderne Hippies, We are Travellers, Ik wil meer reizen en Stop & Stare.