1 t/m 6 van 19 resultaten
Speciaal beeldmerk voor European City of The Year!
| Chanou van Kalleveen
Speciaal beeldmerk voor European City of The Year!Het trotse gevoel op Amersfoort en de verkiezing tot Europese stad van het jaar mag door elke Amersfoorter worden gevierd. Speciaal daarvoor heeft Stichting Citymarketing Amersfoort een European City of the Year logo laten ontwerpen.
Meer lezen over Speciaal beeldmerk voor European City of The Year!
Citymarketing maakt ondernemers online zichtbaar
| Chanou van Kalleveen
Citymarketing maakt ondernemers online zichtbaarOnze kanalen op social media groeien razendsnel. Van dat bereik mag elke ondernemer profiteren, zo vinden wij. Daarom maakt Citymarketing ook regelmatig korte video’s van leuke hotspots in de stad.
Meer lezen over Citymarketing maakt ondernemers online zichtbaar
Nieuwe samenwerking met studenten Digitale Media en Techniek (Hogeschool Utrecht)
| Chanou van Kalleveen
Nieuwe samenwerking met studenten Digitale Media en Techniek (Hogeschool Utrecht)Voor het maken van talkshows is Citymarketing een samenwerking met studenten van de opleiding Digitale Media & Techniek aan de Hogeschool Utrecht aangegaan.
Meer lezen over Nieuwe samenwerking met studenten Digitale Media en Techniek (Hogeschool Utrecht)
Workshops in de spotlights
| Chanou van Kalleveen
Workshops in de spotlightsIn het eerste kwartaal van 2024 werkt Citymarketing aan de promotie van Amersfoorts talent. Dit doen wij onder andere door workshops uit te lichten.
Het stadssymbool laat zich zien!
| Chanou van Kalleveen
Het stadssymbool laat zich zien!Heb jij het nieuwe stadssymbool al voorbij zien komen? Eind 2022 werd dit nieuwe symbool voor de stad gelanceerd. Ruim een jaar later kun je er eigenlijk niet meer omheen: het symbool is op veel plekken in de Keistad te spotten!
- Ga naar de vorige pagina
- Huidige pagina 1
- Ga naar pagina 2
- Ga naar pagina 3
- Ga naar pagina 4
- Ga naar de volgende pagina