Toekomst van toerisme, 8 inzichten

Toekomst van toerisme: 8 inzichten

“Reizigers wensen een persoonlijke benadering en verwachten maatwerk. Dat is een van de uitkomsten van het onderzoek The Future of Travel dat Blauw Research in opdracht van Webloyalty uitvoerde naar heden en toekomst van de Nederlandse reisbranche.” Bron: Emerce.nl. 

8 inzichten in de toekomst van persoonlijk toerisme

  1. Vakanties dienen bij de persoonlijke situatie te passen
  2. Over 5 jaar stellen de meeste consumenten hun eigen reis online samen
  3. Consumenten ergeren zich aan aanbiedingen die niet voor hen bedoeld zijn
  4. ‘Een bijzondere ervaring’ is belangrijk bij het boeken van een reis
  5. Mannen (meer dan vrouwen) vinden de bijzondere ervaring belangrijker dan de bestemming
  6. Betrouwbaarheid van reisaanbieder blijft onverminderd belangrijk (91%)
  7. Goede service van de aanbieder bijna net zo belangrijk (84%)
  8. 35% wil na de vakantie wel vertellen hoe de vakantie is geweest!
    • Vraag je gasten om een review te plaatsen op TripAdvisor, Zoover of een ander beoordelingsplatform.

Lees het hele artikel op emerce.nl.