Dierenpark Amersfoort training

Training ‘Wat wil en verwacht de zakelijke klant van jou?’ op 10 maart

Op donderdag 10 maart (14.00 – 17.30 uur) staat er weer een kennisbijeenkomst op de planning. Onderwerp voor de training, die in samenwerking met OMS Hospitality en JvN Congres Management wordt gegeven, is deze keer ‘Wat wil en verwacht de zakelijke klant van jou?’. Tijdens de training gaan we in op hoe je meer business krijgt uit zakelijke bijeenkomsten. Denk daarbij o.a. aan site inspecties en de Beleef Locatie Amersfoort route. Aanmelden kan via www.scra-events.nl/training.

De training is bedoeld voor Sales Managers, Accountmanagers, General Managers en Marketing Managers. Aan de sessie kunnen maximaal 25 personen deelnemen, dus de beschikbaarheid is beperkt. Om zoveel mogelijk organisaties de mogelijkheid te geven om bij de training aanwezig te zijn, willen we het graag beperken tot één persoon per organisatie. De training is onderdeel van een reeks kennisbijeenkomsten waarbij Citymarketing haar kennis deelt met lokale en regionale ondernemers en partners.

BESCHRIJVING VAN DE TRAINING

Tijdens de training behandelen we de volgende vragen: ‘Wat verwacht en wil de klant/opdrachtgever van een locatie?’; ‘Wat vindt een klant prettig en professioneel in het persoonlijk contact?’; en ‘Goed netwerken, wat is dat?’

Na de training heb je:

  • Nieuwe inzichten gekregen over een effectieve aanpak van de zakelijke markt
  • Praktische tips hoe u met uw aanbod beter kunt inspelen op de huidige vraag
  • Een duidelijker beeld op basis waarvan Planners hun locaties kiezen
  • Do’s en Don’ts tijdens netwerkevents, educationals en site inspections

DATUM, LOCATIE, KOSTEN EN AANMELDEN

  • Datum: donderdag 10 maart van 14.00 – 17.30 uur
  • Locatie: DierenPark Amersfoort
  • Aantal beschikbare plaatsen: maximaal 25 personen
  • Kosten: 1 persoon gratis per partner van Locatie Amersfoort (zakelijk toeristische campagne), overige bedrijven betalen € 125,- per persoon
  • Kennisniveau: gevorderd, bedoeld voor Sales Managers, Accountmanagers, General Managers en Marketing Managers

Aanmelden: www.scra-events.nl/training

PROGRAMMA

  • 14.00 uur Ontvangst
  • 14.30 uur Korte inleiding, uitleg / voorbeelden
  • 15.00 uur Workshop, in groepjes actief a.h.v. cases en/of groepen van 4 of 5
  • 15.45 uur Terugkoppeling / drankje
  • 16.00 uur Vervolg workshop
  • 16.45 uur Afronding, tips & tools
  • 17.00 uur Borrel
  • 17.30 uur Einde

Over OMS Hospitality en JvN Congres Management

Wouter Olland, sinds 2002 eigenaar van OMS Hospitality in Hilversum, is gespecialiseerd in het ondersteunen, begeleiden en trainen van professionals in hospitality, toerisme en de theaterwereld maar ook bij diverse bedrijven in de zakelijke dienstverlening met als doelstelling het optimaliseren van motivatie, betrokkenheid, omzet en rendement. JvN Congres Management is een professionele congresorganisator (PCO). Het bureau koppelt rijke ervaring aan een creatieve, resultaatgerichte aanpak. Met een open, eerlijk en kritisch vizier begeleidt en adviseert JvN opdrachtgevers. Zonder poespas, maar met een verrassende, toekomstgerichte kijk op de wereld van meetings, incentives, conferences & events (MICE). Het bureau, met Jeannette van Namen-Vrijenhoek als inspirerende spil, werkt vanuit Amersfoort.

Over het kennisprogramma

Citymarketing Amersfoort heeft in de afgelopen jaren enorm veel kennis opgedaan over stadspromotie, doelgroepen in binnen- en buitenland en (online) marketing. De training die we geven, is onderdeel van het kennisprogramma waarbij Citymarketing haar kennis deelt met lokale/regionale ondernemers en partners. “Door deze kennis over te dragen, zorgen wij er samen met ondernemers en partners voor dat er meer (zakelijk) toeristen, nieuwe inwoners en bedrijven naar regio Amersfoort komen”, aldus Nico de Jong, online marketing specialist.