Tijd voor Amersfoort schiet door plafond: 30.000 fans op Facebook

15578018_1240308539365306_3955815650675570445_o

In de laatste maand van het jaar bereikt de toeristische campagne van Citymarketing Regio Amersfoort opnieuw een mijlpaal. Meer dan 30.000 mensen hebben aangegeven ‘fan’ te zijn van de Amersfoort Facebookpagina. Die pagina stond begin dit jaar nog op 23.000 fans.

Maandelijks 1,5 miljoen contactmomenten
“Wat voor ons nog veel belangrijker is, is dat we met deze pagina maandelijks meer dan 1,5 miljoen contactmomenten creëren”, aldus online marketing specialist Nico de Jong. Tijd voor Amersfoort is naast Facebook ook actief op Instagram, waar al meer dan 3.300 volgers bij zijn aangesloten. In januari waren dit er nog 1.100. De Jong vervolgt: “Hier komen prachtige foto’s van Amersfoort voorbij, waarmee we mensen inspireren.”

 1.000 LinkedIn- volgers voor Amersfoort Business
Citymarketing bereikt niet alleen op toeristisch gebied goede resultaten, ook vanuit de campagne Amersfoort Business stijgt het bereik om bedrijven te behouden en nieuwe bedrijven aan te trekken. Op www.linkedin.com/company/amersfoort-business heeft zij inmiddels 1.000 volgers en maandelijks 140.000 contactmomenten. Eind vorig jaar bestond deze pagina nog niet. Via de nieuwsbrief worden wekelijks 1.500 ondernemers geïnformeerd.

1 reactie op Tijd voor Amersfoort schiet door plafond: 30.000 fans op Facebook

De reactiemogelijkheid is gesloten.