Begin dit jaar werd de website Wij Amersfoort officieel gelanceerd. Met deze campagne laat Stichting Citymarketing Amersfoort zien wat Amersfoort, Amersfoort maakt.
Gaat de zomer te hard? Niet getreurd! Met de augustus-september editie van het Uitmagazine haal je alles uit de laatste zomermaand. Zo pak je nog een aantal gave festivals mee, zoals Amersfoort World Jazz, Stadsfestival Amersfoort en September Me.
Afgelopen week kwamen de Amersfoortse culturele instellingen bijeen om hun plannen voor de ‘Week van de creatieve AI’ (20 t/m 26 mei) te delen. Citymarketing sloot aan om een marketing-communicatieplan voor deze collectieve week te presenteren.
Stichting Citymarketing Amersfoort promoot gezond stedelijk leven én een bruisende (binnen)stad met goedbezochte winkels en evenementen. Met het nieuwe Uit in Amersfoort-magazine slaan we twee vliegen in één klap.
In februari en maart richt Stichting Citymarketing Amersfoort haar pijlen op het uitlichten en stimuleren van talent(ontwikkeling). Eén van de beste plekken om creatieve vaardigheden in Amersfoort te ontplooien, is bij Scholen in de Kunst.
Amersfoort bruist van het talent en van plekken waar iedereen zijn creatieve kant kan ontplooien. In de vijftiende editie (feb-mrt) van het Uit in Amersfoort-magazine krijgen beiden de aandacht die ze verdienen.